Modern Analytics Marketing Bluetooth  - PhotoMIX-Company / Pixabay

PPC reklama vám dokáže získat stovky nových zákazníků – podívejte se, jak funguje v praxi

Firmy a služby Počítače a Internet

PPC reklama se stává jedním z nejoblíbenějších způsobů propagace firem napříč odvětvími. Její použití je totiž poměrně levné, jednoduché a také efektivní. Bohužel i přesto stále velká část firem a podnikatelů tuto oblast online marketingu zanedbává a nesnaží se z digitálního prostředí vymáčknout opravdové maximum.

Princip PPC reklamy je velmi jednoduchý

Mezi nejoblíbenější způsoby online propagace se řadí zejména PPC reklama, kterou využívají, jak menší, tak i velké společnosti. Proč? Její největší výhodou je zejména jednoduchost a nízké náklady. Pomocí PPC reklamy je totiž možné cílit přesně na vybrané skupiny potenciálních zákazníků, díky čemuž lze celkové náklady snížit i o polovinu.

Ve výsledku tak nemusí zbytečně utrácet za komplexní marketingové kampaně, ze kterých získají pouze minimum nových zákazníků.  U PPC reklamy stačí pouze, když návštěvník jedné z webových stránek klikne na reklamu a je ihned přesměrován na váš web či e-shop – výrazně se tak zvyšuje možnost, že provede svoji první objednávku. V současnosti přitom není problém ani PPC reklama na Slovensku, se kterou můžete výrazně zvýšit svůj dosah.

Přečtěte si také:  Nejčastější dotazy, které se týkají likvidace firmy

PPC reklama vám může pomoci i s hladkou expanzí

Jestliže máte v plánu expanzi do zahraničí, měli byste nejprve začít s plánováním marketingové kampaně, se kterou se vám podaří úspěšně uvést na nový trh. Častým cílem je například PPC reklama ve Francii, s jejíž pomocí je příchod do neprobádaných vod mnohem jednodušší. Kromě toho, že si najdete nové zákazníky, můžete získat i zajímavá data. Ta vám v budoucnu pomohou s tvorbou dalších strategií.

S těmi vám poradí i marketingové agentury, které jsou v oblasti PPC reklam jako doma. Mezi ověřené firmy se řadí i PPC Profits, která má na trhu více než 15leté zkušenosti – nezalekne se tedy ani velmi specifických úkolů. V souvislosti s tím vám může pomoci i s dalšími marketingovými oblastmi, jako je SEO, CRO/UX či propagace na sociálních sítích.